LYCKLIG!!!

..För två saker den första det gick skit bra idag när jag red. Och den andra är att besöksrekord idag långt fler läsare över det vanliga skit roligt!!! Hoppas bara alla fortsätter att läsa bara :D Sen hade jag 6 nya kommentarer att godkänna idag också KUL är bara förnamnet! ♥


Jag fick också en fråga i en utav kommentarerna och den svarar jag på nu:

Frågan: Kan du inte lägga upp bilder på din nya ponny?

Svaret: Jag har tyvärr inga bilder men såfort jag har det kommer det upp här snabbare än vinden ;)  Jag har därremot filmer på you tube så sök på "Jordgubbsgodis" så kommer det upp två filmer när jag provred henne :) ♥


 http://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=rCHiM-GLaPA

http://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=G7e89vAc1TE

Här är länkar istället lite änklare :)


  Får bli en bild på Coctail ♥



LOVE// En lycklig Annie ♥ :D



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0